Blogi mają wpływ na decyzje zakupowe.
KnowledgeStrom i Universal McCann przeprowadziły analizę wpływu blogów i RSS na decyzje o zakupie. Przeanalizowano dane pochodzące od 4500 osób specjalizujących sie w IT oraz szeroko rozumianym biznesie.
53% ankietowanych stwierdziło, że zawartość blogów, które czytają ma wpływ na decyzje zakupowe związane z tym co robią zawodowo. 80% respondentów powiedziało, że czyta blogi z czego 51% powiedziało, że czyta je przynajmniej raz w tygodniu. Ponad połowa potwierdziła, że informacje biznesowe oraz IT czerpie właśnie z blogów. Co tydzien 53% czyta blogi biznesowe a 57% związana z technologią.
Ponadto, 59%t ankietowanych powiedziało, że są "lekko" to "bardzo" zaznajomieni z RSS, a 31% ma subskrybcję.
Źródło: Marketing Vox


1 komentarz:
Zajebista sprawa, byle tak dalej - dla mnie podstawowa informacja o Googlach. Byle tak dalej :)
Prześlij komentarz