11 września 2006

Blogi mają wpływ na decyzje zakupowe.

KnowledgeStrom i Universal McCann przeprowadziły analizę wpływu blogów i RSS na decyzje o zakupie. Przeanalizowano dane pochodzące od 4500 osób specjalizujących sie w IT oraz szeroko rozumianym biznesie.


53% ankietowanych stwierdziło, że zawartość blogów, które czytają ma wpływ na decyzje zakupowe związane z tym co robią zawodowo. 80% respondentów powiedziało, że czyta blogi z czego 51% powiedziało, że czyta je przynajmniej raz w tygodniu. Ponad połowa potwierdziła, że informacje biznesowe oraz IT czerpie właśnie z blogów. Co tydzien 53% czyta blogi biznesowe a 57% związana z technologią.

Ponadto, 59%t ankietowanych powiedziało, że są "lekko" to "bardzo" zaznajomieni z RSS, a 31% ma subskrybcję.

Czy nasi czytelnicy też są pod wpływem naszego bloga? :)

Źródło: Marketing Vox

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Zajebista sprawa, byle tak dalej - dla mnie podstawowa informacja o Googlach. Byle tak dalej :)