12 września 2006

Podgląd na AdWords spoza naszego regionu.

Jeśli mamy do wypromowania produkt lub usługę poza granicami naszego regionu lub państwa mamy możliwość skorzystania z geolokalizacji AdWords. Reklamy wyświetlają się tylko w określonych przez nas miejscach. Do tej pory niestety nie było możliwe zobaczenie jak te reklamy fizcznie pokazują się internautom (chyba, że ktoś podróżuje po całym swiecie w poszukiwaniu swoich reklam :P ). W piątek Google udostępniło narzędzie, które umożliwia podgląd reklam bez znaczenia gdzie są targetowane. Wchodzimy na www.google.com/adpreview. Wpisujemy słowo/słowa kluczowe do wyszukiwarki. Podgląd na reklamę pojawia się na pierwszej stronie lub na którejś z kolejnych. Wyniki wyszukiwania nie zliczają się do odsłon ani kliknięć, które można przypadkowo wykonać. Są nieaktywne.

Źródło: Inside Adwords

Brak komentarzy: