13 września 2006

Ciekawostki 13.09.06

"Odrobina kreatywności, nawet szczypta"…kiedy takie kampanie będą u nas?


Kampania MSN Messenger'a przygotowana przez agencje AKQA to prawdziwe dzieło sztuki kreatywnej. Kreatywni mieli nie lada wyzwanie, gdyż kampania komunikatora jest skierowana przede wszystkim do młodzieży. Ta grupa docelowa rządzi się swoimi prawami i nie można sobie pozwolić na to, żeby położyć projekt - nie dostaniemy od nich kolejnej szansy. W latach kiedy dorastamy poznajemy dziesiątki czy setki osób, których życie jest pełne zmian i niespodziewanych scenariuszy. Jak pozostać z poznanymi osobami w kontakcie? Rozwiązaniem może być komunikator.
Koncept agencji AKQA opiera się na wykorzystaniu postaci Maga Zoltara, który przepowiada nam przyszłość osoby, z którą chcemy pozostać w kontakcie. Czy w przyszłości kontakt z nią będzie dla nas wartościowy? Kampania wykorzystuje viral w postaci video jak również standardowe nośniki.
Sprawdzcie sami czy warto trzymać kontakt z Waszymi znajomymi?

Źródło: Talesofzoltar

Brak komentarzy: