Ciekawostki 04.09.2006
Wyjście poza standard - innowacyjnie i ciekawie!
Dla wszystkich tych, dla których internet jest sposobem na życie, narzędziem pracy czy też po prostu narzędziem i sposobem na spędzanie wolnego czasu nie trzeba chyba informować o takich miejscach w necie jak np. MySpace. Dla wszystkich pozostałych, krótkie info - jeden z najbardziej odwiedzanych serwisów społecznościowych (bardzo popularne ostatnimi czasy pojęcie
. To miejsce w sieci odwiedza ponad 51.4 mln użytkowników miesięcznie (comScore, Maj 2006). Potężny kanał komunikacji dla wszystkich marketerów, którzy w swojej ofercie mają wszelkiego rodzaju produkty, które łatwo jest dystrybuować via internet czy też na stałe obecne są w sieci. Bardzo łatwo jest znaleźć tam wszelkiego rodzaju firmy z branży rozrywkowej, firmy działające w przemyśle muzycznym czy też filmowym. Niemniej jednak potencjał serwisu odkryły już inne firmy, które chcą czerpać wszystko to co najlepsze z tego serwisu. Sprawdzcie sami jak np. Nike, czy też Honda postanowiły zaistnieć w świadomości internautów poprzez MySpace.
Życzymy polskim marketerom takiej odwagi i przede wszystkim chęci wykorzystania Internetu inaczej aniżeli tylko przez wykupienie banera w Gadu Gadu :
eMarketer estymuje, że sieci społecznościowe zarobią ok. 280 mln. USD z czego aż 180 mln. USD trafi do MySpace. Fakt ten nikogo nie powinien dziwić skoro MySpace jest ponad 3 razy wiekszy od goniącego go Classmates i jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci społecznościowych w USA.

Źródło: iMediaConnection eMarketer

2 komentarze:
a nasze "sieci społeczne" (grono) jest niestety jeszcze nie z tej epoki :-)
http://barcinski.net/blog/dlaczego-grono-nie-bedzie-polskim-myspace
I tak pewnie pozostanie. Grono przypomina Gadu Gadu. Wszyscy wiedza ze jest kiepskim komunikatorem, sa inne lepsze ale wszyscy znajomi maja GG. Przywileje bycia pierwszym...
Prześlij komentarz